آخرین اخبار
کد مطلب: 80178
استاندارچهارمحال وبختياري تخصيص بخشي ازدرآمد ارزش افزوده آب به استان را خواستارشد
تاریخ انتشار : 1393/05/18 08:14:57
نمایش : 1871
استاندار چهارمحال وبختياري تخصيص بخشي از ارزش افزوده منابع آب استان براي حفظ آبخوان ها و توسعه استان را خواستار شد.
به گزارش سلام لردگان، ˈقاسم سليماني دشتکیˈ روز پنجشنبه در نشست شوراي اداري استان که به رياست رييس جمهوري برگزارشد اظهار داشت: در صورت تصويب دولت و اختصاص بخشي از درآمد و ارزش افزوده سدهاي پايين دست، آبخوان هاي استان حفظ و از ورود رسوبات به سدهاي پايين دست جلوگيري مي شود.


وي همچنين ادامه داد: بر اساس قانون، واگذاري مديريت نيروگاه هايي که در استان ساخته مي شود بايد به اين استان واگذار شود اما اين اتفاق هنوز نيفتاده که اين امر مي تواند منابع درآمدي پايداري را براي توسعه استان ايجاد کند.

سليماني دشتکي همچنين بر حمايت دولت براي مطالعه و ايجاد طرح هاي استفاده از انرژي هاي نو در استان تاکيد کرد و بر تعيين تکليف استخدام هايي که در دولت قبل اقدامات اوليه آن صورت گرفته تاکيد کرد.

وي همچنين از وجود همکاري و وحدت بين مسوولان، نماينده ولي فقيه و نمايندگان استان خبرداد و گفت: در اين استان که از اقوام مختلف تشکيل شده، کمترين تنش هاي قومي نيز وجود ندارد و همه مسوولان براي پيشرفت و توسعه تلاش مي کنند.

استاندار چهارمحال وبختياري همچنين تخصيص 500 ميليارد ريال براي تکميل جاده سد کارون 4 از سوي شرکت آب نيرو به منظور کاهش بار ترافيکي محور لردگان به خوزستان را مورد تاکيد قرار داد.

وي همچنين از حضور مردم استان در استقبال از رييس جمهوري و نمايندگان دولت در شهرستان هاي استان قدرداني کرد و اظهار داشت: با وجود تعطيلي مدارس و مراکز علمي و دانشگاهي و ضايعه مرگ تعدادي از زندانيان زندان شهرکرد بر اثر آتش سوزي استقبال پرشور مردم به عنوان مهمترين پشتوانه هاي نظام مايه دلگرمي دولتمردان شد.

رييس جمهوري و کاروان هيات تدبير و اميد ديروز و امروز مهمان استان چهارمحال وبختياري است.

منبع: دانا

 

 
انتهاي پيام /
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس